Skip to content
Asistență clienți Urmărește comanda
Materiale educaționale premiate pentru inovație
  • Despre noi
  • Newsletter
Mentalfocus.ro
  • Acasă
  • ProduseExpand
      • Căpitanul Clipă - Program de reglare emoțională și concentrare a atenției

        Căpitanul Clipă - Program de reglare emoțională și concentrare a atenției

        65 lei
      • Cărți de respirație calmă Spiridușul Inimii

        Cărți de respirație calmă Spiridușul Inimii

        79,89 lei
      • Jocul de cărți Poarta Aventurilor

        Jocul de cărți Poarta Aventurilor

        72,89 lei
      • Spiridușul Inimii Joc de cărți

        Spiridușul Inimii Joc de cărți

        72,89 lei
  • Oferte pachete
Livrare gratuită: pentru toate comenzile de peste 200 Lei
Mentalfocus.ro

Termeni și condiții

pentru serviciile disponibile prin intermediul site-ului mentalfocus.ro

1. DATELE PRESTATORULU

(1) Denumirea, sediul și adresa poștală a Prestatorului:

Denumire Prestator: Mental Focus Korlátolt Felelősségű Társaság
Sediu Prestator: 1147 Budapest, Miskolci u. 56, fsz 2., Hungary
Număr de înregistrare în Registrul Comerțului: 01-09-983249
Instanța care ține registrul: Tribunalul Capitala Ungariei – Secția Registrului Comerțului
Cod fiscal: 23896406-2-42 (EU VAT number: HU23896406)

(2) Datele de contact ale Prestatorului:

Adresă poștală: 1147 Budapest, Miskolci u. 56, fsz 2., Hungary
E-mail: info@mentalfocus.ro

(3) Datele furnizorului de găzduire:

Denumire: Hetzner GmbH
Sediu: Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen, Germania
E-mail: info@hetzner.com

2. DATELE AUTORITĂȚILOR DE SUPRAVEGHERE

(1) Pentru întrebări legate de protecția consumatorului, vă puteți adresa Oficiului Guvernamental al Comitatului Pest (Adresă: 1072 Budapest, Nagy Diófa u. 10-12., telefon: +36 1 459-4843, e-mail: fogyved@pest.gov.hu).

(2) Pentru aspecte ce țin de inducerea în eroare a consumatorilor, utilizarea unor practici comerciale care restricționează în mod nejustificat libertatea de alegere a consumatorilor sau abuzul de poziție dominantă, vă puteți adresa Autorității Maghiare de Concurență. Adresă: 1026 Budapest, Riadó u. 1-3, adresă poștală: 1391 Budapest 62, Pf. 211, telefon: 1/472-8900, fax: 1/472-8905, website: www.gvh.hu)

3. SCOPUL ȘI APLICABILITATEA TERMENILOR DE UTILIZARE ȘI A CONDIȚIILOR GENERALE DE CONTRACTARE

(1) Prestatorul oferă serviciile electronice disponibile pe site-ul mentalfocus.hu (denumit în continuare „Webshop”)

în conformitate cu condițiile detaliate mai jos, pentru toți Utilizatorii care acceptă prevederile prezentelor Termeni de Utilizare și Condiții Generale de Contractare (denumite în continuare „CGC”), ținând cont de dispozițiile Codului Civil Maghiar – Legea V din 2013, Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale, Legea CXII din 2011 privind dreptul la autodeterminare informațională și libertatea informației, Legea XLVIII din 2008 privind condițiile de bază și unele restricții ale activităților de publicitate comercială, precum și Regulamentul guvernamental 45/2014 (II.26.) privind regulile detaliate aplicabile contractelor dintre consumatori și comercianți.

(2) Modificările viitoare ale termenilor de utilizare vor fi publicate de către Prestator în secțiunea dedicată CGC din cadrul Webshop-ului, cu cel puțin 15 (cincisprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare, și astfel Prestatorul atrage atenția Utilizatorilor asupra modificărilor.

Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica sau întrerupe temporar ori definitiv Serviciul, cu sau fără notificarea Utilizatorilor. Utilizatorul acceptă că Prestatorul nu are nicio răspundere față de Utilizator sau orice terț parte pentru modificarea sau întreruperea Serviciului.

Modificarea sau întreruperea temporară ori definitivă a Serviciului de către Prestator nu afectează comenzile deja plasate până la acel moment, acestea urmând a fi onorate contractual de Prestator în conformitate cu prezentul CGC.

(3) Prezentul CGC se aplică Prestatorului și tuturor părților contractante, respectiv Utilizatorilor înregistrați, care intră într-un raport juridic cu Prestatorul prin utilizarea Webshop-ului.

(4) Prin acceptarea CGC, între Utilizator și Prestator se încheie un contract la distanță, prin mijloace electronice, conform Regulamentului guvernamental 45/2014 (II.26.). Contractul nu este considerat contract scris, nu este arhivat de către Prestator, nu va fi ulterior accesibil și nu face trimitere la un cod de conduită. Limba contractului este engleză.

(5) Prezentul CGC intră în vigoare la data de 15 septembrie 2025 și este valabil pe durată nedeterminată, până la revocarea sa.

(6) Părțile convin ca lege aplicabilă contractului și eventualelor litigii să fie legea maghiară. Pentru aspectele nereglementate de prezentul document, se aplică dispozițiile legislației maghiare în vigoare, în special Legea CVIII din 2001 privind serviciile de comerț electronic și serviciile societății informaționale, Codul civil, Regulamentul guvernamental 45/2014 (II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și comercianți, precum și reglementările privind protecția datelor.

4. DISPOZIȚII PRIVIND ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

4.1. Înregistrare

(1) Achizițiile prin intermediul Webshop-ului nu sunt condiționate de înregistrare, astfel, Utilizatorul decide dacă dorește să cumpere cu sau fără înregistrare. Dacă Utilizatorul nu dorește să se înregistreze, la plasarea comenzii este obligat să furnizeze doar datele de livrare și facturare. Aceasta nu generează statutul de client înregistrat, iar comenzile ulterioare ale aceluiași Utilizator nu vor fi asociate cu persoana sa.

Utilizatorul neînregistrat este obligat să accepte CGC și Politica de confidențialitate înainte de a plasa comanda.

(2) Utilizatorii care doresc să se înregistreze pot face acest lucru prin intermediul webshop-ului, apăsând butonul „Înregistrare” și completând corect, integral și cu date reale formularul de înregistrare. Acceptarea CGC și a Politicii de confidențialitate este o condiție prealabilă a înregistrării.

(3) În timpul înregistrării, Utilizatorul este obligat să furnizeze următoarele date:

  • nume complet

  • număr de telefon

  • adresă de e-mail

  • parolă

(4) Înainte de finalizarea înregistrării, Utilizatorul poate verifica exactitatea datelor furnizate. După înregistrarea reușită, datele pot fi modificate sau corectate oricând în Contul de utilizator, protejat prin Nume de utilizator și parolă.

(5) Prestatorul nu răspunde pentru prejudiciile rezultate din inexactitatea datelor furnizate la înregistrare.

(6) Prestatorul trimite Utilizatorului un e-mail automat de confirmare la adresa furnizată în timpul înregistrării, confirmând finalizarea procesului.

(7) Prestatorul prelucrează datele personale furnizate la înregistrare în conformitate cu prevederile Politicii de confidențialitate.

4.2. Etapele comenzii produselor și încheierea contractului

(1) Prețurile produselor disponibile pe webshop sunt afișate în mod clar lângă fiecare produs. Prin apăsarea butonului „detalii”, Utilizatorul poate vizualiza informații suplimentare despre produs:

  • preț

  • descriere detaliată a produsului

  • fotografie ilustrativă despre produs

Descrierea produsului are caracter informativ în orice caz, conținând date furnizate de producător/reprezentanța mărcii. Prestatorul depune toate eforturile pentru exactitatea informațiilor, însă caracteristicile produselor pot fi modificate de producători fără notificare prealabilă. Prestatorul nu răspunde pentru eventualele erori din descrieri sau date incorecte furnizate de producător/reprezentanța mărcii. Fotografiile au caracter ilustrativ, iar în realitate pot exista mici diferențe.

(2) PREȚUL DE VÂNZARE: prețul de vânzare al produselor este afișat lângă fiecare produs, în lei românești (RON), ca preț brut, fără a include costurile de livrare.

Prestatorul are dreptul de a modifica prețurile și taxele afișate pe webshop, modificările devenind valabile în momentul publicării lor online. Modificările de preț ulterioare confirmării comenzii nu afectează produsele deja comandate.

Se poate întâmpla ca, în ciuda celei mai mari griji din partea Prestatorului de servicii, din motive care nu pot fi atribuite Furnizorului de servicii, să fie indicat un preț de achiziție incorect în magazinul online. În acest caz, Prestatorul de servicii nu este obligat să furnizeze produsul la prețul de achiziție incorect indicat în magazinul online, dar poate oferi livrarea la prețul corect de achiziție în confirmarea comenzii, iar utilizatorul poate decide să comande produsul la prețul corect de achiziție sau se poate retrage din intenția de cumpărare fără consecințe juridice adverse – aplicabile fie de către Utilizator față de Prestatorul de servicii, fie de Prestatorul de servicii față de Utilizator.

(3) Utilizatorul poate adăuga produsul dorit în așa-numitul „Coș virtual” (în continuare: „Coș”), indicând și cantitatea dorită înainte de a pune produsul în coș. (Pasul 1)

Așadar coșul afișează produsul/produsele selectate, cantitatea, prețul unitar, costurile de livrare și suma totală de plată.

Utilizatorul poate verifica, modifica sau șterge oricând conținutul Coșului, accesând pictograma aferentă.

Dacă Utilizatorul dorește să achiziționeze un produs suplimentar după ce a plasat produsul în coșul de cumpărături, poate face acest lucru făcând clic pe butonul „Continuă cumpărăturile”. Dacă dorește să finalizeze comanda, apasă „Mergi la comandă”. (Pasul 2)

Ca pas următor în plasarea unei comenzi, utilizatorul poate alege metoda de plată. În acest caz, utilizatorul este obligat să furnizeze adresa de facturare sau o altă adresă de livrare decât adresa de facturare. (Pasul 3)

În ultimul pas, prin apăsarea butonului „Trimite comanda”, Utilizatorul finalizează comanda. (Pasul 4) Înainte de trimiterea comenzii, sistemul afișează toate detaliile acesteia, astfel încât utilizatorul să poată corecta orice erori și să anuleze anumite produsele sau comanda în sine înainte de finalizare. Înainte de finalizarea comenzii, adică trimiterea acesteia, Prestatorul de servicii atrage în mod specific atenția Utilizatorului asupra faptului că trimiterea comenzii are ca rezultat o obligație de plată pentru Utilizator care trebuie îndeplinită față de Prestatorul de servicii.

(4) Utilizatorul poate urmări în permanență progresul procesului de achiziție (pas cu pas), revenind oricând la pașii anteriori, adăugând sau ștergând produse înainte de finalizare.

(5) Contractul între Părți se consideră încheiat în momentul în care Prestatorul confirmă în scris, prin mijloace electronice, comanda trimisă de Utilizator. Data încheierii contractului este ziua în care confirmarea devine accesibilă pe adresa de e-mail a Utilizatorului. Prestatorul nu răspunde pentru lipsa confirmării din cauza unei adrese de e-mail greșite sau a lipsei spațiului în căsuța poștală a Utilizatorului.

(6) Prestatorul confirmă comanda în termen de 48 de ore de la trimitere, printr-un e-mail transmis la adresa furnizată de Utilizator. Confirmarea cuprinde detalii despre comandă, faptul și conținutul comenzii (produsul comandat, cantitatea, prețul de vânzare și costul livrării, termenul estimat de livrare). Dacă Prestatorul nu confirmă comanda în 48 de ore de la trimiterea comenzii, Utilizatorul va fi scutit de obligația de a face o ofertă fără consecințe juridice adverse, fie de către Utilizator către Furnizorul de servicii, fie de către Furnizorul de servicii către Utilizator.

(7) Comenzile sunt procesate în zilele lucrătoare (luni-vineri), între orele 9:00 și 16:00. Comenzile plasate după ora 12:00, în weekend sau în zile de sărbătoare vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

4.3. Modalități de plată

(1) În cazul comenzilor efectuate prin webshop, Utilizatorul poate alege dintre următoarele modalități de plată:

  • plată cu card bancar

  • plată prin PayPal

(2) În cazul plății ramburs, Utilizatorul este obligat să achite integral, în numerar și în forinți maghiari, prețul de achiziție datorat la primirea produsului, pe baza facturii, curierului care acționează în numele Prestatorului.

(3) În cazul plății prin transfer bancar, Prestatorul trimite Clientului, odată cu confirmarea comenzii, o factură proformă electronică, care conține toate datele necesare efectuării transferului, inclusiv numărul de cont bancar al Prestatorului și codul de identificare al comenzii. Acest cod trebuie menționat la rubrica „Detalii” din ordinul de plată. Livrarea produselor comandate se face numai după achitarea integrală a sumei indicate pe factura proformă.

(4) În cazul plății prin PayPal, Utilizatorul poate efectua plata prin intermediul sistemului online PayPal. Prin apăsarea butonului „Plată”, Utilizatorul este redirecționat către pagina PayPal, unde finalizează tranzacția după introducerea datelor necesare.

(5) Plățile cu card bancar sunt procesate prin Stripe. Datele cardului sunt introduse de către cumpărător direct în formularul de plată Stripe; deci noi, (Prestatorul) nu prelucrăm și nu avem acces la aceste date.

5. Condiții de livrare

(1) Prestatorul livrează produsele comandate de Utilizator prin intermediul unei firme de curierat, la adresa de livrare indicată de Utilizator și confirmată de Prestator.

Prestatorul are contract cu următorul partener:

Nume companie: Webshippy Magyarország Kft.
Sediu: 1044 Budapest, Ezred u. 2. B. ép. 13.
Telefon: +36 1 99 8 099
Nr. de înregistrare: 01 09 282775
Cod fiscal: 25569421-2-41
E-mail: info@webshippy.com

(2) Costul livrării este suportat în toate cazurile de Utilizator. În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată din culpa Utilizatorului – de exemplu: adresă incorectă, absența destinatarului la momentul livrării, imposibilitatea plății ramburs – Utilizatorul este obligat să suporte costurile unei noi livrări.

(3) Termenele de livrare afișate pe webshop (3–4 zile lucrătoare) au caracter pur informativ. Termenul real de livrare este specificat în confirmarea comenzii.

(4) Utilizatorul primește factura emisă de Prestator în format electronic, prin e-mail.

(5) Prestatorul efectuează livrarea produselor comandate la domiciliu doar în țările listate pe pagina de plată a webshop-ului.

(6) Utilizatorul este obligat să verifice integritatea ambalajului la primirea coletului. Prin semnarea avizului de însoțire, Utilizatorul confirmă integritatea ambalajului, precum și faptul, locul și data livrării; în acest caz, Prestatorul nu acceptă reclamații ulterioare.

Dacă Utilizatorul observă deteriorări la ambalaj în momentul recepției, are dreptul să refuze coletul. În acest caz, refuzul și motivul acestuia trebuie consemnate pe avizul de însoțire și semnate de către Utilizator.

(7) Costurile de livrare sunt prevăzute în Anexa 2 a prezentelor CGC.

6. Retragere

6.1. Conținut digital disponibil prin descărcare online (fișiere mp3, video, pdf, carte electronică)

(1) Având în vedere că, înainte de achiziționarea conținutului digital disponibil prin descărcare online, Prestatorul începe executarea contractului numai cu acordul expres și prealabil al Utilizatorului, iar Utilizatorul, prin acest acord, declară că ia act de pierderea dreptului de retragere, în conformitate cu art. 29 alin. (1) lit. m) din Ordonanța Guvernului nr. 45/2014 (II. 26.) privind detaliile contractelor încheiate între consumatori și profesioniști, Utilizatorul nu beneficiază de dreptul de retragere și denunțare prevăzut la art. 20 din aceeași Ordonanță.

6.2. Pentru produsele care nu intră sub incidența punctului 6.1

(1) În conformitate cu art. 20 din Ordonanța Guvernului nr. 45/2014 (II. 26.) privind detaliile contractelor încheiate între consumatori și profesioniști, Utilizatorul beneficiază de dreptul de retragere, pe care îl poate exercita folosind modelul de declarație prevăzut în Anexa 1 a prezentului document CGC sau printr-o declarație clară în acest sens, transmisă la una dintre următoarele adrese:

Adresă poștală: 1147 Budapest, Miskolci u. 56.

E-mail: info@mentalfocus.ro

(2) Conform Ordonanței menționate, Utilizatorul își poate exercita dreptul de retragere, în cazul contractelor de vânzare de produse,

în termen de 14 (patrusprezece) zile de la data la care Utilizatorul sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât transportatorul, a intrat în posesia:

  1. produsului;

  2. în cazul mai multor produse livrate separat, a ultimului produs livrat;

  3. în cazul unui produs compus din mai multe loturi sau piese, a ultimului lot sau a ultimei piese livrate;

  4. în cazul unui produs care trebuie livrat periodic pe o anumită durată de timp, a primului produs livrat.

(3) Prevederile alin. (2) lit. a) nu afectează dreptul Utilizatorului de a-și exercita dreptul de retragere și în perioada dintre data încheierii contractului și data primirii produsului.

(4) În cazul retragerii, Prestatorul este obligat să restituie Utilizatorului, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia de retragere, întreaga sumă plătită de Utilizator, inclusiv costurile aferente livrării.

Restituirea sumelor se face prin aceeași metodă de plată folosită de Utilizator la tranzacția inițială. Cu acordul expres al Utilizatorului, Prestatorul poate utiliza și o altă modalitate de plată, fără ca acest lucru să genereze costuri suplimentare pentru Utilizator.

(5) Dacă Utilizatorul alege în mod expres un mod de transport diferit de cel obișnuit și cel mai puțin costisitor, Prestatorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare rezultate din această alegere.

(6) În cazul unui contract de vânzare de produse, Prestatorul poate reține suma menționată la alin. (4) până când Utilizatorul returnează produsul sau furnizează o dovadă certă că produsul a fost expediat înapoi, considerându-se valabilă data cea mai apropiată. Prestatorul nu are dreptul de a reține suma dacă și-a asumat obligația de a transporta el însuși produsul înapoi.

(7) În cazul retragerii, Utilizatorul este obligat să returneze produsul fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii. Termenul este considerat respectat dacă Utilizatorul expediază produsul înainte de expirarea celor 14 zile.

(8) Utilizatorul suportă exclusiv costul direct al returnării produsului.

(9) Utilizatorul este răspunzător doar pentru diminuarea valorii produsului rezultată dintr-o utilizare care depășește ceea ce este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării acestuia. Utilizatorul nu este răspunzător pentru diminuarea valorii în cazul în care Prestatorul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind exercitarea dreptului de retragere.

(10) În cazul în care producătorul/reprezentanța mărcii încetează fabricarea unui produs listat pe webshop sau, după procesarea comenzii, se dovedește că producătorul/reprezentanța mărcii a aplicat între timp o majorare de preț, iar din acest motiv Prestatorul nu poate onora comanda la prețul stabilit, Prestatorul are dreptul de a se retrage din contract fără obligație de despăgubire, prin restabilirea situației anterioare. În cazul în care Utilizatorul a achitat deja o sumă către Prestator, aceasta va fi rambursată integral Utilizatorului în cadrul restabilirii situației inițiale.

7. GARANȚIA PENTRU VICII, GARANȚIA PENTRU PRODUSE, GARANȚIA LEGALĂ

7.1 Garanția pentru vicii

(1) În cazul executării neconforme de către Prestator, Utilizatorul poate formula o cerere în baza garanției pentru vicii împotriva Prestatorului, conform dispozițiilor Codului civil.

(2) Utilizatorul – la alegerea sa – poate invoca următoarele pretenții în baza garanției pentru vicii:

  1. Poate solicita repararea sau înlocuirea produsului, cu excepția cazului în care cererea aleasă de Utilizator este imposibil de realizat sau ar presupune pentru Prestator costuri suplimentare disproporționate comparativ cu alte cereri.

  2. Dacă nu a solicitat sau nu putea solicita repararea ori înlocuirea, poate cere reducerea proporțională a prețului, poate remedia defectul pe cheltuiala Prestatorului ori printr-un terț sau – în ultimă instanță – poate denunța contractul.

Utilizatorul poate trece de la un drept ales în baza garanției pentru vicii la altul, însă suportă costurile acestei modificări, cu excepția cazului în care schimbarea este justificată sau dacă aceasta este cauzată de Prestator.

(3) Utilizatorul este obligat să notifice defectul imediat după descoperire, dar nu mai târziu de două luni de la data constatării. Totodată, Prestatorul atrage în mod expres atenția Utilizatorului că, după expirarea termenului de prescripție de doi ani de la executarea contractului, acesta nu mai poate invoca drepturile aferente garanției pentru vicii.

(4) Utilizatorul poate formula cereri în baza garanției pentru vicii direct împotriva Prestatorului.

(5) În termen de șase luni de la executare, pentru a invoca garanția pentru vicii, Utilizatorului îi este suficient să notifice defectul și să dovedească faptul că produsul sau serviciul a fost furnizat de Prestator. După expirarea termenului de șase luni de la executare, sarcina probei revine Utilizatorului, acesta fiind obligat să demonstreze că defectul reclamat exista deja la momentul executării.

7.2 Garanția pentru produse

(1) În cazul unui defect al unui bun mobil (produs), Utilizatorul – la alegerea sa – poate invoca fie drepturile prevăzute la punctul 7.1, fie o cerere în baza garanției pentru produse.

(2) În cadrul garanției pentru produse, Utilizatorul poate solicita exclusiv repararea sau înlocuirea produsului defectuos.

(3) Un produs este considerat defect dacă nu corespunde cerințelor de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu deține caracteristicile descrise de producător.

(4) Utilizatorul poate invoca drepturile în baza garanției pentru produse în termen de doi ani de la data introducerii produsului pe piață de către producător. După expirarea acestui termen, Utilizatorul pierde acest drept.

(5) Utilizatorul își poate exercita drepturile în baza garanției pentru produse exclusiv împotriva producătorului sau distribuitorului bunului mobil. În cazul invocării garanției pentru produse, sarcina probei privind existența defectului revine Utilizatorului.

(6) Producătorul (distribuitorul) este exonerat de obligațiile ce decurg din garanția pentru produse numai dacă poate dovedi că:

  1. produsul nu a fost fabricat sau introdus pe piață în cadrul activității sale comerciale sau profesionale, sau

  2. defectul nu putea fi cunoscut, la momentul introducerii pe piață, conform stadiului cunoștințelor științifice și tehnice, sau

  3. defectul produsului rezultă din aplicarea unor dispoziții legale sau cerințe obligatorii impuse de o autoritate.

Pentru a fi exonerat, producătorului (distribuitorului) îi este suficient să dovedească existența unuia singur dintre aceste motive.

(7) Utilizatorul nu poate exercita simultan și în paralel cereri în baza garanției pentru vicii și a garanției pentru produse pentru același defect. Totuși, în cazul în care a reușit să-și valorifice cererea în baza garanției pentru produse, pentru produsul înlocuit sau pentru partea reparată poate invoca garanția pentru vicii împotriva producătorului.

7.3 Garanția legală

(1) În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 151/2003 (22 septembrie) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de folosință îndelungată, Prestatorul este obligat să acorde garanție dacă Utilizatorul are calitatea de consumator. Având în vedere că niciunul dintre produsele ce pot fi comandate prin intermediul webshopului nu se califică drept bun de folosință îndelungată în sensul Hotărârii Guvernului nr. 151/2003, Prestatorul nu are obligația de a acorda garanție.

8. PRELUCRAREA DATELOR, SECURITATEA DATELOR

(1) Prestatorul prelucrează datele cu caracter personal la care are acces în cursul utilizării webshopului conform prevederilor Legii nr. CXII/2011 privind dreptul la autodeterminare informatică și libertatea de informare, Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului („GDPR”), precum și altor dispoziții legale aplicabile privind protecția datelor și a secretului.

(2) Reglementările detaliate privind prelucrarea și protecția datelor sunt cuprinse în Politica de Confidențialitate.

9. DREPTURILE DE AUTOR

(1) Întregul conținut textual și grafic al webshopului este protejat prin drepturi de autor. În consecință, este interzis transferul, distribuirea, reproducerea sub orice formă a imaginilor, textelor, documentelor descărcabile, informațiilor sau a altor conținuturi ce fac parte din webshop. Este interzisă multiplicarea materialelor de pe pagina Web sau stocarea acestora într-o bază de date electronică.

(2) Utilizarea ilegală atrage consecințe juridice în baza dreptului de autor, a dreptului civil sau penal.

(3) Webshopul și baza(ele) de date asociată(e) – în special definirea și implementarea funcționalităților, aspectului, designului, soluțiilor informatice; apariția sa independentă pe Internet sau sub orice alt webshop; publicarea sa; conectarea cu alte elemente de conținut (ex. reclame ale terților); utilizarea și exploatarea de orice fel și prin orice mijloace, fără restricții – fac parte exclusiv din drepturile și competența Prestatorului.

10. DEPUNEREA PLÂNGERILOR, POSIBILITĂȚI DE RECURS LEGAL

(1) Utilizatorul își poate înainta reclamațiile legate de produse sau de activitatea Prestatorului la următoarele date de contact:

Adresă de corespondență: 1147 Budapest, Miskolci u 56.
Telephone: +36 20 405 6377
E-mail: info@mentalfocus.ro

(2) Reclamațiile verbale formulate prin telefon vor fi înregistrate de către Prestator prin atribuirea unui număr de identificare, care trebuie comunicat Utilizatorului reclamant. Reclamația verbală trebuie examinată imediat și, dacă este necesar, soluționată. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu modul de soluționare a reclamației sau dacă examinarea imediată a reclamației nu este posibilă, Prestatorul este obligat să întocmească imediat un proces-verbal cu privire la reclamație și la poziția sa față de aceasta și să trimită Utilizatorului o copie, cel târziu odată cu răspunsul substanțial prevăzut la alineatul (3).

(3) La reclamațiile formulate în scris, Prestatorul este obligat să răspundă în scris în termen de treizeci de zile. În cazul respingerii reclamației, motivele respingerii trebuie indicate în răspuns. În acest caz, Prestatorul este obligat să informeze în scris reclamantul despre autoritatea sau comisia de conciliere la care acesta poate sesiza plângerea sa. Această informare trebuie să conțină datele de contact ale autorității competente, respectiv adresa comisiei de conciliere corespunzătoare sediului Prestatorului.

(4) Dacă Utilizatorul constată încălcarea drepturilor sale de consumator, acesta se poate adresa cu o plângere autorității pentru protecția consumatorului competentă în funcție de domiciliul său. După evaluarea plângerii, Autoritatea decide cu privire la desfășurarea procedurii de protecție a consumatorului.

Sarcinile de primă instanță privind protecția consumatorilor sunt îndeplinite de oficiile districtuale competente în funcție de domiciliul consumatorului, lista acestora putând fi consultată la: http://jarasinfo.gov.hu/

(5) În vederea soluționării pe cale amiabilă, în afara instanței, a litigiilor legate de încheierea și executarea contractului, Reclamantul poate iniția procedura în fața comisiei de conciliere competente în funcție de domiciliul sau reședința sa. În lipsa unui domiciliu sau reședințe pe teritoriul țării, competența comisiei de conciliere este stabilită în funcție de sediul Prestatorului. La cererea Reclamantului, comisia de conciliere indicată în cerere poate deveni competentă în locul celei stabilite conform celor de mai sus.

Prestatorul are obligația de cooperare în cadrul procedurii desfășurate de comisia de conciliere.

Comisia de conciliere – cu excepția cazului în care Utilizatorul solicită în mod expres o audiere personală – va desfășura audierea online, prin intermediul unor mijloace electronice care asigură simultan transmiterea de sunet și imagine (în continuare: audiere online).

Numele comisiei de conciliere

Sediul comisiei de conciliere

Illetékességi terület

Budapesti Békéltető Testület
Telefon:
(1) 488-2131,
(1) 488-2186 (fax)
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Telefon: (72) 507-154,
(20) 283-3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Baranya vármegye,
Somogy vármegye,
Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei
Békéltető Testület
Telefon: (46) 501-091 (cazuri noi),
(46) 501-871 (cazuri/proceduri în curs)
E-mail: bekeltetes @bokik.hu

3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye,
Heves vármegye,
Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei
Békéltető Testület
Telefon: (62) 554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Békés vármegye,
Bács-Kiskun vármegye,
Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Telefon: (22) 510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Fejér vármegye,
Komárom-Esztergom vármegye,
Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei
Békéltető Testület
Telefon: (96) 520-217
E-mail:bekeltetotestulet@gymskik.hu

9021 Győr, Szent István út 10/a.

Győr-Moson-Sopron vármegye,
Vas vármegye,
Zala vármegye

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Telefon: (52) 500-710, (52) 500-735
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,
Hajdú-Bihar vármegye,
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület
Telefon: (1) 269-0703
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Pest vármegye

(6) Utilizatorul are dreptul să își valorifice pretențiile rezultate dintr-un litigiu de consum în fața instanței de judecată.

(7) Platformă de soluționare online a litigiilor

Comisia Europeană a lansat o nouă platformă care facilitează soluționarea online a litigiilor legate de achizițiile pe internet între consumatori și comercianți.

Platforma de soluționare online a litigiilor este disponibilă la următorul link:

https://webgate.ec.europa.eu/odr

Dacă apare o problemă legată de un produs sau serviciu comandat de pe internet, Utilizatorul poate completa formularul de reclamație în doar trei pași simpli accesând linkul furnizat. Un alt avantaj este că Utilizatorul și Prestatorul pot desfășura întreaga procedură de soluționare a litigiului online.

11. NEWSLETTER

(1) Prestatorul oferă vizitatorilor webshop-ului posibilitatea de a se abona la Newsletter, în scopul furnizării continue de informații referitoare la tematica webshop-ului, oportunități, știri, promoții și noutăți.

(2) Regulile detaliate privind gestionarea și protecția datelor în legătură cu trimiterea newsletter-ului sunt cuprinse în Politica de Confidențialitate.

12. DISPOZIȚII FINALE

(1) Părțile convin ca legea aplicabilă contractului și litigiilor rezultate din acesta să fie legea maghiară. În toate aspectele care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții Generale, se aplică dispozițiile legilor maghiare în vigoare, în special cele din: Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale, Codul civil, Ordonanța guvernamentală nr. 45/2014 (II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi, precum și dispozițiile legislației privind protecția datelor.

Budapesta, 15 septembrie 2025.

Mental Focus Kft.

Anexa nr. 1:

Model de declarație de retragere

(Vă rugăm să completați și să returnați acest formular doar în cazul în care doriți să vă retrageți/reziliați contractul)

Destinatar: Mental Focus Korlátolt Felelősségű Társaság
(1147 Budapest, Miskolci u. 56., Hungary)

Subsemnatul/Subsemnații declar(ăm) că îmi/ne exercit(ăm) dreptul de retragere/reziliere din contractul de vânzare a următorului/următoarelor produs(e):

(Aici vă rugăm să indicați produsul/produsele care fac obiectul contractului)

Data încheierii contractului / data primirii:

(Vă rugăm să completați cu datele corespunzătoare)

Numele consumatorului/consumatorilor:

Adresa consumatorului/consumatorilor:

Semnătura consumatorului/consumatorilor: (numai în cazul declarațiilor înmânate pe  hârtie)

Misiunea noastră este să creăm și să oferim resurse care inspiră oameni de toate vârstele să ducă o viață împlinită și fericită.

Cunoașteți-ne

  • Despre noi
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Contactați-ne

Informații

  • Asistență clienți
  • FAQ
  • Metode de plată

Comenzi

  • Urmărește comanda
  • Livrare
  • Retur și rambursare

© 2025 Mental Focus Publishing

Ai uitat parola?


Nu aveți încă un cont? Înscrieți

Shopping Cart

Coșul tău este gol

Niciun produs în coș. Du-te, umple-l cu ceva ce-ți place!

Începe De Cumpărături Acum
Scroll to top
  • Acasă
  • Produse
      • Căpitanul Clipă - Program de reglare emoțională și concentrare a atenției

        Căpitanul Clipă - Program de reglare emoțională și concentrare a atenției

        65 lei
      • Cărți de respirație calmă Spiridușul Inimii

        Cărți de respirație calmă Spiridușul Inimii

        79,89 lei
      • Jocul de cărți Poarta Aventurilor

        Jocul de cărți Poarta Aventurilor

        72,89 lei
      • Spiridușul Inimii Joc de cărți

        Spiridușul Inimii Joc de cărți

        72,89 lei
  • Oferte pachete